امتحانات دوره‌های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

امتحان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات سوادآموزانی که تا پایان بهمن در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

هادی زارع‌پور افزود: براساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی کشور تمامی کلاس‌هایی که بیش از ۴۰ درصد مدت دوره آموزشی آن‌ها انجام شده و بتوانند تا پایان خرداد فرآیند آموزش را به اتمام برسانند، مجاز به برگزاری آزمون هستند.

وی بیان کرد: کلیپ‌های تصویری در ۲ بخش یادگیری سواد در خانه و تجارب آموزشی تهیه شده است. آموزش‌دهندگان می‌توانند فعالیت‌های آموزشی خود را در دوران تعطیلات کرونا در قالب کلیپ به واحدهای سوادآموزی تحویل دهند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: یادگیری سواد در خانه در قالب مسابقه برگزار و از نفرات برتر تقدیر می‌شود و در بخش تجارب برتر آموزشی، برترین‌ها انتخاب و برای استفاده دیگر سوادآموزان در سایت این اداره بارگذاری می‌شود.

سیدحمدالله خواهش‌نیک افزود: براساس بخشنامه سازمان نهضت سوادآموزی کلاس‌هایی که زمان ثبت و شروع فعالیت آموزشی آن‌ها در ماه‌های بهمن و اسفند بوده و متأثر از وضعیت کرونا هستند و به نحو مطلوب آموزش انجام نشده است، در سامانه سوادآموزی به عنوان ترک تحصیل اضطراری ثبت می‌شوند.

او بیان کرد: این سوادآموزان می‌توانند همزمان با شروع نام‌نویسی کلاس‌ها در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کنند.

کد خبر 511561

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha